Brandurile care ne fac program de Ziua lui Valentin

Brandurile care ne fac program de Ziua lui Valentin
Romance, Dan Dailey (1988) // Huntington Museum of Art // Sursa: Google Cultural Institute

Buna, sunt moartea pasiunii oricarui brand. Nu sarbatoresc Ziua Indragostitilor. N-o sa misc niciun deget cumparator zilele astea, doar pentru ca e ziua unui Valentin de demult, pe care oricum lumea nu-l stie asa bine. Dar, ca orice om, pot aprecia o comunicare isteata pe tema asta. Si asta propun sa facem in continuare, avem liber la comunicari istete si nu prea.

 

Incep cu Lidl, Sergiu si Andrei, care i-au spus raspicat unui postangiu englez cum sta treaba cu femeile romance:

Trioul de mai sus devine un cvartet, cand in joc intra si KISS FM, pe pagina caruia e disponibila spre accesare aplicatia Impress Your Valentine, la care ne tot ademenesc aceiasi Sergiu si Andrei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related