
Articole care fac referire la Molson Coors
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Molson Coors


Peste 400 de profesioniști IT descoperă la DevCon 2022 casca neuronală. Participanții din 5 țări sunt așteptați la eveniment, în format fizic și online

Pe 3 și 4 Noiembrie, va fi live cel mai amplu hub de evenimente online dedicat profesioniștilor IT și developerilor

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Trăiește așa cum simți, prima campanie FRACTAL Communications pentru Beck’s a câștigat Silver Effie 2021

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Știi să negociezi cu procurementul? Vrei să obții valoare și să eviți presiunea de a închide negocierea cu orice preț ? Vino să înveți de la cel mai bun negociator

Cel mai mare târg de carieră din România are loc în mediul online. Ce părere au candidații despre noul proces de recrutare remote

pastel câștigă pitch-ul de employer branding Molson Coors Global Business Services și construiește sub conceptul „Hold my beer”
![[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media](https://media.iqads.ro/2019/02/ioana-albu-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media
![[Concluziile lui 2018] Simona Dan si Raluca Mihalachioiu: Un an bun pentru PR, dar nu neaparat un an usor pentru oamenii de PR](https://media.iqads.ro/2018/12/1dx-33181-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Simona Dan si Raluca Mihalachioiu: Un an bun pentru PR, dar nu neaparat un an usor pentru oamenii de PR

Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România
![[Media in 2018] Loredana Baracu (Zenith Romania): "Pe TV audientele scad, cererea creste, este o situatie generalizata si deja perpetua de sold-out"](https://media.iqads.ro/2018/02/loredana-baracu-cover-410.jpg)
[Media in 2018] Loredana Baracu (Zenith Romania): "Pe TV audientele scad, cererea creste, este o situatie generalizata si deja perpetua de sold-out"

Codin Caradimu (CAP), despre productia regionala Beck's - "Mr. Tomorrow": Scenariul a fost prezentat si aprobat sub forma unui videomatic care ar ingrijora orice client precaut
![[Premiile FIBRA #1] Silver FIBRA - Leo Burnett - The Camouflaged 12th Player - Bergenbier - Molson Coors](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-47-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Silver FIBRA - Leo Burnett - The Camouflaged 12th Player - Bergenbier - Molson Coors

Premiile FIBRA anunta castigatorii primei editii. McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, iar CohnandJansen JWT a creat Campania Anului 2016
![[Romanismul si publicitatea] Carmen Tiderle: Pentru ca multi dintre noi au trait in comunism, suntem sau ar trebui sa fim foarte susceptibili la cuvinte mari fara acoperire](https://media.iqads.ro/2015/02/unknown-1-cover-410.jpg)