Ana Militaru (Geometry Global) si sexele in publicitate: Fiind o industrie a orgoliilor, trebuie sa fii un fel special de femeie ca sa poti iesi cu barbatii la vanat

Ana Militaru (Geometry Global) si sexele in publicitate: Fiind o industrie a orgoliilor, trebuie sa fii un fel special de femeie ca sa poti iesi cu barbatii la vanat

Si cum a ajuns Ana Militaru (Copywriter, Geometry Global) la concluzia asta? Pai a numarat femeile directori de creatie din Romania. Apoi, a aratat cu degetul inspre duo-directorul de creatie: "nici macar atunci cand ar putea fi CD, fata nu e lasata sa se descurce singura". Si nu a uitat nici de femeile care conduc Client Service. Asa ca: "ajungi sa-ti tii costumul de super-eroina in dulap si sa te afisezi ca Lois Lane asteptand sa fii salvata de cineva mai puternic".

"Romanciera Margaret Atwood a intrebat femeile care este cea mai mare frica a lor cand se gandesc la barbati. Cel mai frecvent raspuns: un barbat le poate omori sau viola. Cand le-a cerut barbatilor sa-i spuna care este cea mai mare frica pe care o au cand se gandesc la femei, raspunsul lor cel mai frecvent a fost: o femeie poate sa rada de noi." (Leonard Shlain, Sex, time and power - citat de Aurora Liiceanu).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related