Andreea Ghenoiu (Jazz) si cliseele feminine: Oare n-ar fi dubios sa pozitionezi un detergent ca fiind ceva viril?

Andreea Ghenoiu (Jazz) si cliseele feminine: Oare n-ar fi dubios sa pozitionezi un detergent ca fiind ceva viril?

Andreea Ghenoiu (Group Creative Director, Jazz) nu crede in feminism, ci in egalitatea de sanse. Primele lui obiective in Romania? "Desteptarea maselor! Relaxarea intelectualitatii. Jos Inversunarea!".

Pe mine "macho" ma duce cu gandul la ceva sexi, incitant, adica asa:


Macho-ul romanesc e mai mult asa:

Adica sexi? Nu e deloc. Nici foarte masculina nu mi se mai pare, parca toti barbatii din reclame s-au imblanzit, sunt patrunsi de sentimente nefiresc de puternice, iar atunci cand o ard in gashca, barbatii din reclame au devenit mai atenti intre ei decat sunt fetele cand vorbesc despre vata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related