Adriana Cojocaru (Interactions) si viitorul in care brandurile vor reusi sa stearga toate comunicarile sterile, de tipul "Buna dimineata!"

Adriana Cojocaru (Interactions) si viitorul in care brandurile vor reusi sa stearga toate comunicarile sterile, de tipul "Buna dimineata!"

La fel ca orice om, chiar si brandul are lovers si haters, spune Adriana Cojocaru (Account Manager, Interactions) care se ocupa de branduri in social media de 5 ani. Ba are si trolli, adauga ea. Iar acestia sunt cel mai greu de gestionat.

Aici pot fi doua abordari, brandul apare in discutie cand este mentionat intr-o conversatie si cand are ceva de comunicat.

In primul caz, cand brandul este mentionat intr-o discutie, este foarte important tonul discutiei, in cele pozitive poti gasi o oportunitate pentru a mari notorietatea brandului si pentru a crea engagement cu consumatorul, iar in cele cu un ton negativ poti incerca sa oferi o solutie si sa arati ca brandul este implicat si vrea sa rezolve problema respectiva.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related