Bogdan Nitu (Webstyler): Este important rolul pe care il acordam fiecarei platforme in activarea unei comunitati, de la canal de recrutare pentru comunitate pana la advocacy

Bogdan Nitu (Webstyler): Este important rolul pe care il acordam fiecarei platforme in activarea unei comunitati, de la canal de recrutare pentru comunitate pana la advocacy

Inaintea adoptarii unei comunicari croite pe specificitatile fiecarei platforme in parte, trebuie setat si un rand de obiective personalizate - vorbim de promovare la prima vedere, engagement sau re-engagement? Sau poate ai vrea  sa stimulezi advocacy-ul. Asa ca dinamizarea unei comunitati poate implica platforme diferite, nu doar un repertoriu de activari desfasurate intr-un singur spatiu. Oricat de variat ar putea fi el.

Lucrurile astea le spune Bogdan Nitu (Director General, Webstyler) si le explica mai pe larg in textul de mai jos. Iar la Brands & Communities 2015 o sa verificam motorasele care fac comunitatile sa mearga mai cu forta. Pe 21 si 22 mai, adica, la UniCredit Tower.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related