Paul Criveanu (DDB Russia): De ce si-ar pierde vremea cineva sa gaseasca o solutie creativa daca nu e platit pentru asta? Pentru ca are o sansa din 84 sa cistige un proiectel? Nu e mai rentabil oare sa joace la loterie?

Paul Criveanu (DDB Russia): De ce si-ar pierde vremea cineva sa gaseasca o solutie creativa daca nu e platit pentru asta? Pentru ca are o sansa din 84 sa cistige un proiectel? Nu e mai rentabil oare sa joace la loterie?

 Buletin meteo, editie speciala. Dupa #pitch2015, a plouat cu meme-uri si, ocazional, a fulgerat cu indignari. Presiunea atmosferica a tot crescut in asteptarea unei reactii din "ochiul furtunii". O asteptare tot mai prelungita, asa ca nici presiunea nu mai e ce-a fost. La o saptamana de la eveniment,  ne regasim tot in expectativa, am trecut la starea vremii pe glob. Pe alte meleaguri cum ar bate vantul in situatia lui #pitch2015?

Paul Criveanu (COO, DDB Russia) accentueaza dubla dimensiune a situatiei de pitch. Evaluarea nu merge numai in directia client > agentii, ci mai mult decat necesara e activarea sensului invers. Agentia il masoara si cantareste pe client inainte de a-si lua un angajament (fie el si temporar) fata de acesta. In cuvintele lui Paul,  procedeul "este un factor minim de igiena". 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related