[Publicitatea pe bloguri] Ionela Buta (MRM Worldwide Romania): Noi mizam in primul rand pe partea de content generata de blogger, insa relevant este si traficul acestuia

[Publicitatea pe bloguri] Ionela Buta (MRM Worldwide Romania): Noi mizam in primul rand pe partea de content generata de blogger, insa relevant este si traficul acestuia

Printre multele polemici care se zbat in blogosfera din Romania, una imbatraneste alaturi de cititori, dar nu se preda. E vorba de publicitate si felul in care este gazduita ea de bloggerii autohtoni. Asa ca IQads a intrebat bloggerii si agentiile de PR care sunt cauzele controversei si in ce hopuri se impiedica buna colaborare intre ei.

Ionela Buta (Client Service Director, MRM Worldwide Romania) spune ca bloggerii pot genera insight-uri noi in amplificarea unor campanii, dar exista, intotdeauna, si riscuri in ceea ce priveste reactiile cititorilor.

 

In principal, alegem bloggerii in functie de relevanta campaniei si afinitatea bloggerului fata de brand - daca bloggerul respectiv comunica cu targetul nostru, daca tipul de continut se potriveste si daca bloggerul se potriveste / rezoneaza cu brandul pentru care facem comunicarea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related