Oda odei odelor

Oda odei odelor

Parca a trecut prea mult timp de cand nu am mai inceput un expo cu: Ati observat? Asa ca: Ati observat ca publicitatea a intrat in epoca odelor? Ironice, e drept, dar si ironia cat poate sa duca?

Avem oda masinii de spalat, oda aspiratorului, ode pentru lucruri mici si ode pentru lucruri mari, parca tot universul neinsufletit din jur incepe sa creasca si sa prinda glas, sa aiba pareri, nevoi si emotii, sa ceara sa avem grija de el.

Brandurile incep sa isi ascunda nevoia excesiva de atentie in spatele obiectelor nevinovate. Si cum sa rezisti, daca te roaga ceva un scaun cu trei picioare?

In acest context, Lenor si Grey, Dusseldorf, au mai inaltat 4 ode. Esarfei, camasii, pantalonilor si fustei. Pentru ca aceste obiecte vestimentare, spre deosebire de restul hainelor (pana la oda contrarie), au nevoie de balsam nu doar ca sa fie mai moi, ci pentru ca si-au castigat dreptul istoric.

Spoturile sunt bine realizate, amuzante, pline de detalii familiare (“da, uite, asta sunt eu, cuibarindu-ma in fular pentru sprijin emotional”), dar totusi, sunt ode:

 

Oda esarfei

 

Oda camasii

 

Oda pantalonilor

 

Oda fustei

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related