Fine, It's Pink: La inceput, nu aveam o directie sonora foarte clara, dar am stiut ca muzica noastra va avea o "imagine" a ei. Si am inceput sa ne dezvoltam propria estetica

Fine, It's Pink: La inceput, nu aveam o directie sonora foarte clara, dar am stiut ca muzica noastra va avea o "imagine" a ei. Si am inceput sa ne dezvoltam propria estetica

Intr-o casa roz s-au intalnit Adu si Ioana. El o auzise pe ea intr-un bar la karaoke. Au zis ca gata, fac o trupa. Au vrut si tobe; au dat de Calin. Inca o chitara le mai trebuia; a venit Razvan. In casa aia roz au scris si primele piese, le-au repetat si le-au cantat prima data in concert. Restul e o istorie de vreo 2 ani incoace. Ei sunt Fine, It's Pink, o trupa indie formata din 3 absolventi de studii superioare si un licean. 

Daca am zis ca in perioada asta ne interesam despre inceputurile in promovare, "branding"-ul si imaginea unor trupe romanesti pe care unii le ascultam din copilarie, o sa facem asta si cu formatiile romanesti mai putin coapte de pe piata muzicala romaneasca. Putem intui ca n-au petrecut nopti lipind afise, ci ca s-au indreptat spre SoundCloud, YouTube si Facebook. Dar sa vedem in ce moduri au abordat online-ul, caci conteaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related