Nu poti sa imparti o Coca-Cola chiar cu oricine

Nu poti sa imparti o Coca-Cola chiar cu oricine

Poti sa bei o cola cu cel mai bun prieten, o diva, un sot nemaipomenit, Viorica si Gigel, dar, de exemplu, nu poti sa o share-uiesti cu obezitatea. Cine ar vrea sa faca asta, pana la urma? Center for Science in the Public Interest, de exemplu, care au pornit un experiment.

In numele campaniei "Share a Coke", compania te lasa sa iti personalizezi eticheta sticlei pe care vrei sa o cumperi. CSPI au vrut o Cola cu obezitate. Apoi, una cu diabet sau cu dinti stricati. Destul de evidenta directia pe care mergea organizatia, nu? :)

Algoritmul din spatele site-ului de personalizare a ambalajului nu i-a lasat insa. Dar asta nu i-a oprit pe cei de la CSPI, au completat un formular prin care au insistat ca, da, vor sa imparta o Cola chiar cu obezitatea. Dupa cateva zile, si-au primit sticla dorita. Si au indemnat si pe altii sa faca la fel: un fel de “etichetare corecta”, obtinuta chiar cu armele oponentului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related