Coming together, initiativa Coca-Cola impotriva obezitatii in Statele Unite

Coming together, initiativa Coca-Cola impotriva obezitatii in Statele Unite

Coca-Cola a lansat aseara un spot TV pentru Statele Unite in care atrage atentia asupra initiativelor companiei de a contribui la lupta impotriva obezitatii, care va fi difuzat in timpul unora dintre cele mai urmarite emisiuni de la CNN, Fox News and MSNBC.

Produs de Brighthouse and Citizen2, spotul "Coming Together" arata eforturile depuse de companie in ultima vreme astfel incat sa ii ofere consumatorului american posibilitatea unei alegeri informate: dintre cele peste 650 de bauturi din portofoliul Coca-Cola Co. din Statele Unite, peste 180 au putine sau zero calorii, majoritatea bauturilor au propriile variante cu putine sau zero calorii, in ultimii 15 ani numarul mediu al caloriilor din produsele din industrie a scazut cu 22%, au fost lansate bauturi in portii reduse care, pana la sfarsitul anului, vor fi distribuite in 90% dintre locurile in care Coca-Cola este deja prezenta, numarul de calorii continut de fiecare produs in parte este mai vizibil, in scoli si licee oferta se bazeaza in special pe apa, sucuri naturale si bauturi dietetice, initiative la care se adauga investitia in programe care promoveaza miscarea si in cercetare. Clipul lanseaza si un indemn consumatorilor sa aiba grija sa faca efort fizic pe masura alimentatiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related