BASF a sarbatorit 150 de ani de la infiintare prin Innovation Playground, o expozitie a tuturor solutiilor inovatoare realizate pana in prezent

BASF a sarbatorit 150 de ani de la infiintare prin Innovation Playground, o expozitie a tuturor solutiilor inovatoare realizate pana in prezent

BASF a aniversat 150 de ani de existenta printr-o expozitie inedita, in care au fost prezentate cele mai importante solutii inovatoare realizate de companie de-a lungul timpului.

Participantii au avut ocazia sa descopere cat de importanta este chimia in viata de zi cu zi si pentru un viitor sustenabil in cadrul Innovation Playground, un eveniment organizat in cadrul Bucharest Science Festival, aflat la a 3-a editie.

Cati dintre noi stiu ca BASF a inventat colorantul indigo folosit pentru blugii pe care ii purtam in fiecare zi? In plus, stiati ca tot compania germana este cea care a inventat polistirenul expandat? Ori ca ambalajul cutiei de pizza pe care o comandam la final de saptamana sau spuma flexibila a saltelelor si pernelor ce ne asigura un somn complet si sanatos pot fi realizate tot cu produse BASF?

De asemenea, compania este unul dintre furnizorii principali de pigmenti coloranti pentru pixurile si creioanele colorate cu care scriem zilnic si pentru vopseau auto sau decorativa.

In cadrul evenimentului Innovation Playground, peste 500 de participanti au avut ocazia sa interactioneze cu tehnologii inedite si sa descopere inovatiile realizate de BASF in acesti 150 de ani in diferite domenii precum: textile, sport, jucarii, sanatate, constructii sau auto-moto.

Participantii au descoperit lumea BASF prin intermediul a trei “containere” de marimea unor vagoane, transformate cu ajutorul produselor BASF.

Cele trei standuri, care au fost deja prezentate publicului din Ungaria, Serbia, Polonia, Slovacia si Cehia, au avut tematici diferite: Kitchen Lab a fost dedicat spatiului de socializare si atelierelor de chimie, Muzeul BASF a prezentat inovatiile BASF prin intermediul sistemelor video, iar Showroom-ul a inclus diferite produse realizate cu materiale BASF.

Atractia evenimentului a fost masina-concept Smart Forvision, dezvoltata de BASF in colaborare cu Daimler. Masina cu doua locuri este un prototip, fiind un mare pas inainte in evolutia masinilor ecologice si crearea unui viitor sustenabil.

Organizatorii au pregatit si o sectiune speciala – Model House – care a ilustrat utilizarea produselor BASF in constructii si in viata de zi cu zi prin obiectele de uz casnic.

"Inca de la infiintare, BASF a evoluat pentru a raspunde provocarilor din jurul nostru. Lumea de astazi se confrunta cu provocari din ce in ce mai mari, iar chimia are un rol foarte important in rezolvarea lor. In calitate de parte integranta din societate, BASF cerceteaza si dezvolta permanent inovatii, tinand mereu cont de principiile dezvoltarii sustenabile. Pe durata a 150 de ani de activitate, compania BASF a realizat un numar important de descoperiri tehnologice care promoveaza dezvoltarea sustenabila, de la materiale inovatoare care faciliteaza utilizarea mai eficienta a energiei ecologice la componente auto ecologice si moderne. Suntem convinsi ca putem face multe lucruri pentru sustenabilitate cu ajutorul metodelor stiintifice moderne si a inovatiilor", a declarat Luminita Teodorescu (Managing Director in cadrul BASF Romania).

Deoarece, inovatia si tehnologia au ca baza educatia, incepand cu anul 2011, BASF a dezvoltat in fiecare an diferite programe educationale adresate diferitelor categorii de elevi:

Kids’ Lab – Chimia distractiva! – este un program educational adresat elevilor de clase primare si gimnaziale in care elevii interactioneaza cu chimia cu ajutorul unor experimente simple si sigure, pe baza de apa. Programul a fost lansat in 2014 in Romania si pana in prezent au participat peste 1,200 de elevi.

CHEMGENERATION.COM – platforma educationala online lansata in 2011 in regiunea Europa Centrala si de Est introduce istoria, rezultatele si impactul chimiei asupra dezvoltarii civilizatiei intr-un mod spectaculos si distractiv. Platforma isi propune sa starneasca interesul tinerilor fata de stiinta si sa le prezinte importanta chimiei in viata noastra, inclusiv rolul acesteia in dezvoltarea sustenabila si in viitorul omenirii.
Sub umbrela CHEMGENERATION, BASF Romania impreuna cu parteneri precum Societatea de Chimie din Romania, a lansat concursuri educationale adresate elevilor de liceu prin care acestia au avut ocazia sa puna in practica in mod creativ cunostintele teoretice de chimie, fizica, biologie si alte stiinte naturale. Peste 600 de elevi si profesori de liceu din toata tara au participat direct la concursurile educationale organizate.

BASF Romania este un partener principal in cadrul proiectelor realizate de Universitatea Politehnica Bucuresti – Facultatea de Chimie Aplicata si Stiinta Materialelor si Societatea de Chimie din Romania, adresate elevilor de liceu si scoli generale: olimpiade, concursuri stiintifice, conferinte.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related