Doritos invita fanii creativi din intreaga lume la concursul Crash the Super Bowl 50

Doritos invita fanii creativi din intreaga lume la concursul Crash the Super Bowl 50

Doritos, brandul din portofoliul de snacks al PepsiCo, lanseaza o provocare catre toti fanii creativi din intreaga lume, inclusiv din Romania.

Intr-un spot publicitar de 30 de secunde acestia trebuie sa scoata in evidenta aromele indraznete si intense care fac din Doritos o gustare aparte. Spotul ar putea fi difuzat in timpul Super Bowl 50, iar concurentii au sansa de a deveni cunoscuti la nivel international si de a castiga un premiu constand in bani.

Pentru a zecea si ultima editie a concursului Crash the Super Bowl, Doritos invita fanii de pretutindeni sa creeze urmatorul spot publicitar extraordinar al brandului. Cel care va produce cea mai creativa reclama va fi recompensat cu un premiu in valoare de 1.000.000 $ si oportunitatea unei colaborari cu Zack Snyder si Warner Bros, Pictures and DC Entertainment.

Detaliile colaborarii vor fi stabilite si in functie de preferintele castigatorului. Spoturile realizate trebuie inscrise pe site-ul competitiei.

Doritos este primul brand care a oferit consumatorilor timp de emisie in timpul Super Bowl, oferind fanilor oportunitatea de a impartasi munca si aprecierea lor pentru Doritos pe una dintre cele mai mari scene din lume.

De la prima editie a concursului „Crash the Super Bowl”, in competitie au fost inscrise 32.000 de materiale creative de la consumatori, iar brandul a oferit premii in valoare de peste 7.000.000 $. Competitia este intensa, iar concursul a generat unele dintre cele mai creative si memorabile reclame care au fost difuzate vreodata in timpul Super Bowl. De asemenea, acest concurs a lansat carierele fanilor Doritos care isi doreau succesul in industria creativa.

In urma cu 3 ani concursul a fost deschis si pentru fanii din afara Statelor Unite ale Americii, iar spoturile creative au inceput sa vina din toate colturile lumii. Anul trecut s-au inregistrat aplicatii din 29 de tari diferite si a fost prima data cand s-a difuzat o reclama realizata de un regizor din afara Statelor Unite - spotul canadianului Graham Talbot`s, „Cand porcii zboara”, difuzat in timpul Super Bowl XLIX.

Super Bowl, finala campionatului Ligii Nationale de Fotbal a Statelor Unite, este unul dintre cele mai urmarite evenimente televizate din Statele Unite si din intreaga lume, iar reclamele care sunt difuzate in timpul meciului sunt printre cele mai asteptate si discutate ale anului.

Inscrierile pentru competitia „Crash the Super Bowl” se fac pana pe 15 noiembrie 2015. Un juriu calificat va anunta semifinalistii selectati pana la finalul lunii. In ianuarie 2016 vor fi anuntati trei finalisti, iar fanii vor putea vedea reclamele online, putandu-le vota pe cele favorite. Spotul cu cele mai multe voturi va fi difuzat in timpul Super Bowl.

Finalistii „Crash the Super Bowl” din acest an se vor alatura unui grup exclusivist de fani Doritos extrem de creativi, care au fost sprijiniti de brand de-a lungul anilor. Fiecare finalist va fi invitat in California pentru a participa la Super Bowl 50 si va putea privi meciul dintr-o loja privata.

Pentru prima data in istoria acestei competitii, toti finalistii vor primi, pe langa premiile in bani, oportunitati in cariera.

Cea mai votata reclama pe Doritos.com va fi transmisa pe 7 februarie 2016 in timpul Super Bowl 50 la televiziunea CBS din Statele Unite. 

Pe langa faptul ca va castiga 1.000.000 $, realizatorul celei mai bune reclame va avea ocazia sa colaboreze cu Zack Snyder, cunoscut pentru filme de actiune precum „Dawn of the Dead”, „300”, „Watchmen”, „Man of Steel” si viitorul „Batman v. Superman: Dawn of Justice”. Ceilalti doi finalisti vor castiga fiecare cate 100.000 $ si oportunitatea de a fi consultati la un viitor proiect Doritos.

"Doar brandul Doritos le ofera ocazia celor care aspira sa devina realizatori de film sau video sa-si vada spoturile on air in timpul meciului Super Bowl”, spune Sydner.
"Mi-am inceput cariera prin a crea spoturi publicitare si am ramas un fan al acestei industrii. Realizand cateva spoturi pentru Super Bowl, sunt chiar incantat sa fac parte din competitia din acest an. Este locul care produce mereu cea mai creativa si incantatoare munca. Abia astept sa vad cu ce vine fiecare participant."

Parteneriatul dintre PepsiCo si NFL este unul dintre cele mai longevive si de succes spozorizari din lumea sportului. PepsiCo urmareste prin parteneriatul cu NFL sa fie mai aproape de consumatori in timpul campionatului cu unele dintre cele mai mari branduri alimentare si bauturi racoritoare ale companiei: Pepsi, Tostitos, Quaker, Doritos si Gatorade.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related