[CV de agentie] Mircea Pascu: Pentru noi nu exista “mari/mici”, daca ar fi sa le atribui un “tip”, acela ar fi “clienti destepti si curajosi”

[CV de agentie] Mircea Pascu: Pentru noi nu exista “mari/mici”, daca ar fi sa le atribui un “tip”, acela ar fi “clienti destepti si curajosi”

Prezenta pe piata din 1992, sub brandul Grey, care apoi s-a transformat in G2 si, apoi, in 2013, in Geometry Global Romania, agentia are, in prezent, 110 angajati si este in proces de creare a unor noi departamente. Mircea Pascu (Managing Director at Geometry Global Bucuresti) vorbeste despre cele mai noi structuri aparute in agentie, cum fluctueaza comunicarea intre formal si informal si ce tipuri de clienti sunt cautati.

 

110+. Spun „+” pentru ca suntem in proces de creare a unor departamente noi cerute de evolutia industriei in care activam.

 

Reteaua Geometry Global are headquarter-ul in SUA, New York; s-a infiintat in 2013 si inspira oameni din 56 de tari. Daca vorbim de EMEA, headquarter-ul este in Londra, iar pentru Europa Centrala si de Est, agentia din Romania este o referinta extrem de importanta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related