Cand sloganurile isi uita brandul si ajung sa spuna lucruri ciudate

Cand sloganurile isi uita brandul si ajung sa spuna lucruri ciudate

In numele hahaielilor si al multor like-uri, Laura Leonte (Copywriter Publicis Bucharest) si Eduard Cirstea (fotograf si Art la Publicis) au facut dezordine printre sloganuri si le-au reasezat in Brandomizer.

Un pamflet in care sloganurile unor branduri cunoscute fug de acasa si ajung la destinatii foarte pertinente.

Cei doi spun asa:

"Logouri si sloganuri. Munca noastra cea de toate zilele. Am dat cu shuffle intre ele si a iesit cu funny. Un proiect prezentat de 2 creativi crescuti din pamant Dambovitean - Laura Leonte (Targoviste) si Eduard Cirstea (Moroieni).
Acest proiect este un pamflet si trebuie considerat ca atare. Nu dorim sa aducem atingere valorilor si imaginii niciunui brand.
Vrem doar haha-ieli si like-uri".

Cateva exemple de reintrebuintare:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Related