[Marcom 2022] Vlad Popovici: Majoritatea rapoartelor de trenduri pentru 2022 declara “mastering virtual worlds” ca trend dominant

[Marcom 2022] Vlad Popovici: Majoritatea rapoartelor de trenduri pentru 2022 declara “mastering virtual worlds” ca trend dominant

Vlad Popovici, Managing Director Kubis, nu crede in rezolutii. Prefera sa inteleaga dinamica lucrurilor, sa se adapteze evolutiei lor si sa isi propuna obiective. Asa ca incepe 2022 cu optimism prudent si incredere moderata, pe principiul ”nimic nu e sigur, totul se transforma”. In ceea ce priveste trendurile care influenteaza piata de comunicare in 2022, Vlad crede ca va urma o perioada de testare si experimentare a zonei de metaverse si AI. 

Pariurile mele personale sunt reprezentate de catre: social commerce, gaming culture, metaverse si psychedelic mindfulness. Primele doua arii au fost exploatate din ce in ce mai serios anul trecut de branduri din diverse industrii. Gamingul & e-sports sunt o industrii mature in plan local care au generat o serie de brand collabs benchmarks.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related