Diana Gordon (Chainsaw Europe): Uneori, creatia stie exact cum trebuie sa arate o comunicare si nu poti adauga nici macar un glow

Diana Gordon (Chainsaw Europe): Uneori, creatia stie exact cum trebuie sa arate o comunicare si nu poti adauga nici macar un glow

Creativitatea si productia sunt ca doua surori. La terapie de familie, am vedea ca una dintre ele e ceva mai demanding decat cealalta. Dar si mai apreciata de parinti. Nu, de fapt, de tot restul lumii. Dar, in acelasi timp, daca jumatatea mai apreciata n-ar avea-o pe a doua, totul s-ar duce rapid la fund. Asa ca trebuie sa se inteleaga. Si, uneori, mai reusesc. Am vrut sa o abordam pe una dintre surori cu niste intrebari despre cealalta si chiar asa am si facut. Diana Gordon (Business Development Manager, Chainsaw Europe) vorbeste mai jos despre cum e viata in post-productie, ce presupune constructia unei reputatii si ce rol joaca premiile in sensul asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related