Droga, Bogusky si sensurile brandului

Droga, Bogusky si sensurile brandului

Va puteti intreba, pe bune, ce a mai ramas de masurat. S-au luptat in fumul gratarelor, au jucat fotbal, s-au masurat in fata cainilor, au condus Dacii, au sedus femeile din piata, au dat pumni si au purtat maiouri de plasa. Nu ne oprim. Romania mai are multe de oferit pentru cei mai tari creativi ai lumii.

Au infruntat ei clienti din toate colturile lumii, au ademenit cele mai nastrusnice idei in reclame, au cautat slabiciunile celor mai diferite targeturi si au cucerit culmile popculturale, dar Skandenbergul este proba adevarata.

Droga spunea intr-un interviu: "Ducem aceleasi batalii pe care le duc toti, dar credem in ceea ce facem". Bogusky stie sa lupte cu metafore, de asemenea. Si are un inamic greu de combatut: frica. Adica "inamicul mortal al creativitatii, inovatiei si fericirii".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related