Bogdan Ionita si greselile brandului personal: Cred ca unii oameni se concentreaza foarte mult pe “ambalaj”, fara a avea acel reason to believe

Bogdan Ionita si greselile brandului personal: Cred ca unii oameni se concentreaza foarte mult pe “ambalaj”, fara a avea acel reason to believe

Formele fara fond tin pasul cu actualitatea. Aceasta este principala greseala in constructia unui brand personal, spune Bogdan Ionita, Head of Strategy, MullenLowe: oamenii isi creeaza o imagine departe de ceea ce pot oferi cu adevarat, unii se supraapareciaza, altii subapreciaza

 

Brandul personal este felul oamenilor de a se promova in mediul professional, printre colegi, colaboratori si potentiali parteneri de business. 

Este o practica de “ambalare” a punctelor forte ale unui individ, intr-un fel diferit de al celorlalti, pentru a crea o anumita perceptie in mintea oamenilor cu care are o relatie profesionala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related