Te iubesc mai mult decat sarea pe un cartof fierbinte

Te iubesc mai mult decat sarea pe un cartof fierbinte

Stim, Ziua Indragostitilor, ca si Craciunul, este doar o conspiratie a marilor companii de a deprima oamenii, altfel extrem de bine-dispusi si fericiti in restul anului. Si de a-i face sa cumpere meschinarii din plastic, inutile si care distrug Pamantul, spre deosebire de celelalte zile, in care nimeni nu cumpara nimic absurd sau daunator mediului.

Si dupa ce cumpara si vand suflete nevinovate, in numele Comertului, pentru ca Diavolul nu stim pe unde mai umbla zilele astea, brandurile se mai si mandresc cu asta sau fac ironii pe seama lor.

 

Cum ar fi IKEA Singapore, care stie ca dragostea e complicata. Stie, pentru ca cele mai dramatice certuri au loc in magazinul lor. Asa ca au postat pe Facebook un album simpatic, in care ne arata ce relatiile pot fi la fel de simple ca solutiile lor de depozitare:

 

De 14 februarie, McDonald’s Romania Romania a pregatit niste calambururi care ne amintesc ca dragostea are nevoie de stomac:

 

Tot jocuri de cuvinte a pregatit, cu aceasta ocazie, si Ford Romania:

 

Volkswagen Romania inventeaza romantismul sobru:

 

Sa fiti fericiti, sa va bucurati de viata, de calatorii, de plimbari, de voi si de aceasta zi minunata!#fericire #valentinesday #dragoste #volkswagen #volkswagenromania

Posted by Volkswagen on Sunday, February 14, 2016

 

Napolact vrea armonie intre Dragobete si Sf. Valentin, ca linistea dintre smantana si mamaliga:

 

Activia inventeaza un nou verb care nu stim daca are legatura cu mancarea sau exprimarea sentimentelor. Oricum, cine cauta dragoste, sa se uite in lingurita, cica zboara pe acolo:

 

Diverta isi imbogateste colectia (inspirata, de altfel) Blind Date With A Good Book cu titluri noi - pentru cei fara de Valentin:

 

Oare cate batai pe minut are inima unei companii de telefonie mobila? Ne spune Orange:

 

Durex ne aminteste ca, uneori, sexul si iubirea se intalnesc. Sau nu:

 

Snickers Romania reinterpreteaza notiunea jumatatii:

 

Ursus proclama neaos: “Oameni suntem, o bere iubim”.

 

Bergenbier e un pic romantic.

 

Intre timp, Credit Agricole Bank Romania a descoperit postarea care poate fi folosita, cu succes, de aproape orice sarbatoare:

 

Si, am pastrat pe final postarea Politiei Romane, care pare-se ca incearca sa intre in pas cu MAI-ul si ANAF-ul din ce ne putem da seama. Din pacate, a iesit asta:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related