[Brandul si eul] Andreea Strachina: Din 2012, regulile jocului s-au schimbat definitiv. Si pentru branduri, si pentru brandul personal. O mare, mare democratizare

[Brandul si eul] Andreea Strachina: Din 2012, regulile jocului s-au schimbat definitiv. Si pentru branduri, si pentru brandul personal. O mare, mare democratizare

Nu pentru ca in 2012 a esuat Apocalipsa, ci pentru ca atunci Facebook-ul si-a atins, in Romania, punctul culminant, spune Andreea Strachina (Head of Communication Design, Kaleidoscope Proximity). Cu toate astea, ea nu crede ca brandul personal are vreun specific autohton: am devenit cetateni globali.

 

Suma tuturor perceptiilor pe care un public le are despre o anumita persoana care se afla intr-un spatiu public.

O poveste cautata despre cauza si efect.

O imagine pe care o proiectezi asupra ta si care ar trebui sa se bazeze, inainte de orice, pe autenticitate. Dar autenticitatea asta nu poate fi fortata. Cel mult cautata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related