Whirlpool România și Flanco colaborează cu Dragoș Bucur pentru noua ediție a campaniei "Femeile au avut întotdeauna un al 6-lea Simț"

Whirlpool România și Flanco colaborează cu Dragoș Bucur pentru noua ediție a campaniei "Femeile au avut întotdeauna un al 6-lea Simț"

Al 6-lea Simț al femeilor este din nou în centrul campaniei de primăvară lansată de Whirlpool România. Actorul Dragoș Bucur se alătură campaniei prin intermediul unui material video realizat în colaborare cu echipa Happy Sound Production și cu regizorul Virgil Nicolaescu.

De această dată, „Femeile au avut întotdeauna un al 6-lea Simț” include o execuție video dedicată de Dragoș Bucur soției sale. Campania mai include proiecte speciale marca Keszeg Agnes și Diana Florina Cosmin.

Whirlpool, lider mondial în fabricarea şi comercializarea electrocasnicelor de mari dimensiuni, dorește să ilustreze felul în care tehnologia proprie inovatoare Al 6-lea Simț „intuiește” nevoile casnice și adaptează consumul de resurse în așa fel încât să economisească timp, apă și energie. La Whirlpool fiecare zi este importantă pentru procesele de cercetare și dezvoltare care au ca scop simplificarea treburilor casnice și petrecerea timpului liber în feluri cât mai plăcute.

"Succesul campaniei Al 6-lea Simț desfășurată anul trecut în parteneriat cu Flanco ne-a determinat să adaptăm conceptul în 2017 și să sărbătorim intuiția feminină prin colaborarea cu noi personalități marcante din diverse domenii", a declarat Cătălin Mihalcea (Marketing Manager Whirlpool România).

"Whirlpool și-a propus să implementeze campanii atipice pentru segmentul electrocasnicelor în România, în care nu se vorbește despre produse, ci despre o experiență", a adăugat Cătălin Mihalcea.

 

Pe lângă execuția video principală, campania de anul acesta include și o variantă comică în care Dragoș intuiește, la rândul său, nevoia de umor și optimism a fiecăruia la începutul primăverii, făcând referire la Două Lozuri, cea mai recentă comedie în care a jucat actorul. 

 

Iată scena din Două Lozuri în care apare discuția despre culoarea mașinii (de aici și legătura cu rulota albă din varianta comică):

 

Pentru execuțiile campaniei, disponibile doar în magazinele Flanco, – cartoline răzuibile, afișe și stickere pe produsele incluse în promovare – Whirlpool a apelat și în acest an la ilustratoarea Keszeg Agnes, care semnează vizualurile de campanie, inspirate de zeița Whirlpool. Agnes a conceput trei noi păpuși din porțelan și materiale prețioase, „Zeițe Whirlpool”, obiecte de colecție ce vor fi oferite ca premiu în campania Flanco, alături de vouchere Al 6-lea Simț.

Diana Florina Cosmin, jurnalistă cu experienţă vastă în presă pe segmentele premium şi fashion, fondatoarea blogului Fine Society, se alătură campaniei prin articole speciale şi premii pe blog.

Campania „Femeile au avut întotdeauna un Al 6-lea Simț” se desfășoară în luna martie 2017 în toate magazinele Flanco din țară şi în mediul online. Vor fi disponibile peste 130.000 de cartoline cu reduceri în valoare de 200 de lei, 300 de lei și 500 de lei pentru cei care fac cumpărături în luna martie și aprilie.

Vizualul campaniei „Femeile au avut întotdeauna un Al 6-lea Simț”

 

Echipele participante:

Coordonator proiect: Cătălin Mihalcea, Marketing Manager Whirlpool România
Campania a fost concepută de agenția Antonescu PR & Consulting
Ilustrații: Keszeg Agnes
Producție video: Happy Sound Production
Regizor: Virgil Nicolaescu
Scenariu: Ileana Răducanu
Partener: Diana Florina Cosmin (Fine Society)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Related