Un nou concept creativ kika, semnat Y&R Budapesta, implementat in Romania de Pastel

Un nou concept creativ kika, semnat Y&R Budapesta, implementat in Romania de Pastel

Retailerul de mobila si decoratiuni interioare kika a intrat intr-un proces de rebranding prin care vrea sa transmita cat mai personal viziunea companiei si relatia care se leaga intre consumator si produse alese.

Conceptul creativ pentru noua identitate a fost dezvoltat la nivel regional de Y&R Budapesta si implementat in Romania de agentia de comunicare integrata Pastel, aducand in prim-plan emotia si posibilitatile diversificate oferite de kika, pentru ca fiecare experienta a consumatorilor sa fie unica. 

In urma unui pitch regional realizat in 2015, agentia din Budapesta a fost cea selectata pentru dezvoltarea identitatii, fiind parte a retelei internationale Y&R si avand background-ul necesar pentru a intelege nevoile pietei locale. Rezultatul acestei stranse colaborari este un concept foarte flexibil ce a putut fi adaptat usor la pietele din Romania, Ungaria, Cehia si Slovacia.

Noua comunicare kika are un insight simplu, dar de impact: "Caminul tau iti reflecta personalitatea ca o oglinda". Pastel, agentia ce asigura servicii integrate pentru kika, a adaptat si implementat conceptul pentru piata din Romania, asigurandu-se ca este perceput corect pe plan local, avand in spate experienta celor 3 ani de colaborare pe toate proiectele de comunicare ale retailerului.

 

"Am simtit ca brandul kika este pregatit sa se prezinte sub un nou concept creativ care sa ii exprime cat mai bine adevarata identitate si viziunea. Asa cum gusturile si preferintele oamenilor se schimba odata cu trecerea timpului, si casele lor se adapteaza noilor nevoi. kika va fi mereu alaturi de toti cei care trec prin aceste schimbari si ii vom ajuta sa aranjeze spatiul de care dispun cu ajutorul unei game extinse de mobilier si decoratiuni, aratand fiecarei persoane ca ii intelegem stilul si evoluam odata cu ea", a spus Ruxandra Apostolica (Marketing Manager kika Romania).

 

"Stim cat de importanta este o schimbare de identitate si am fost inca de la inceput alaturi de kika in promovarea noului concept creativ. Intelegem dorinta de adaptare la gusturile mereu in schimbare ale publicului, deoarece chiar noi suntem printre consumatori si stim exact la ce asteptari am vrea sa raspunda brandul in care avem incredere. Pentru ca nu este doar despre tendinte, ci despre acele tendinte care ne pun in valoarea personalitatea, abia asteptam ca noul concept sa ajunga pana in casele consumatorilor", a declarat Dana Nae Popa (Managing Director Pastel).

 

Pentru a arata cum poate personalitatea sa influenteze spatiul de locuit, kika a decis sa foloseasca piese de mobilier ce se modifica permanent pentru a sugera povestile emotionante prin care trec toti clientii si in care se regaseste fiecare: casatoria, primul copil, prima zi de scoala etc.

Spoturile TV sunt povesti narate chiar de insisi eroii povestilor, dar vazute doar prin modificarile la nivel de design al spatiului, prin intermediul pieselor de mobilier. Spoturile TV spun intreaga poveste, in timp ce focusul este pe o anumita gama de produse ce prezinta transformarile din locuinte.

 

Campania kika de rebranding are ca punct central aceste noi spoturi TV, fiind declinata si in multe alte materiale de comunicare. Toate spoturile au fost realizate in Ungaria, iar agentia a creat un intreg concept de design chiar si pentru materialele de print, insa implementarea acestora a fost facuta cu ajutorul agentiilor partenere locale, intre care si agentia Pastel.

kika a inceput deja difuzarea a doua dintre spoturile dedicate noii campanii, urmand ca in curand sa fie difuzate si altele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 14 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related