Articole care fac referire la Dana Nae Popa
UAPR avertizează: Organizarea deficitară a pitch-urilor provoacă pierderi semnificative agențiilor din România, estimate la peste jumătate de milion de euro anual
buniz, un brand care miroase a bine. Povestea unei construcții de brand cu sens, semnată COPERA Branding
Pepco România susține educația non-formală și oferă 100 de granturi pentru ONG-uri, prin programul Pepcolandia, implementat la nivel național de Asociația pastel
pastel și Danubius Exim modelează viitorul industriei fiscale și comerciale românești printr-un parteneriat strategic, exclusiv
pastel și Masteratul de Marketing și Comunicare în Afaceri de la Facultatea de Marketing, din cadrul Academiei de Studii Economice din București – un parteneriat pentru formarea specialiștilor de mâine
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România propune agențiilor să contribuie voluntar la Studiul European privind costul pitchurilor organizat la nivel european de EACA (Asociatia Eurpeana a Agentiilor de Comunicare)
POSITIVE BUSINESS – a talk about ESG, sustainability and positive impact in business 2024 – principalele concluzii
Conferința „POSITIVE BUSINESS – a talk about ESG, sustainabilty and positive impact in business”: 17 lideri discută, pe 5 decembrie, despre cum arată un business responsabil și tranziția spre o organizație mai sustenabilă
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România prezintă rezultatele primului studiu de satisfacție a angajaților din industria de comunicare
pastel desemnează câștigătorul competiției de briefuri creative: campania în valoare de 18.000 de euro merge către Asociația InspirAction
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) anunță organizarea primului studiu de satisfacție a angajaților din industria de comunicare
„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) anunță începerea unei noi ediții a Studiului Salarial și de Beneficii în industria de publicitate din Romania
AVON și pastel au dăruit ÎNCREDERE celor 500 de reprezentați AVON în cadrul evenimentului anual, Conferința Liderilor
Bookster lansează campania „Trimite-i șefului tău o carte” pentru angajații care nu au Bookster în companie
Un parteneriat bazat pe încredere: pastel și FAN Courier lansează prima campanie dezvoltată împreună
pastel continuă procesul de integrare a tinerilor GenZ în industria comunicării și organizează cea de-a doua ediție a programului pastelZ
pastel redefinește conceptul de aventură și creează un nou brand local, Camper Mapper, divizia de rulote și autorulote Trust Motors
pastel împreună cu AVON și Jacobs participă la Brief Marathon, organizat de Facultatea de Comunicare și Relații Publice din SNSPA





























![[Refresh creativ] Laura Iane: Ce e important pentru mine, acum, este să avem și un impact pozitiv în lume. Simultan cu toată lista de KPI de business, bineînțeles](https://media.iqads.ro/2023/01/fotojet-cover-410.jpg)










