pastel redefinește conceptul de aventură și creează un nou brand local, Camper Mapper, divizia de rulote și autorulote Trust Motors

pastel redefinește conceptul de aventură și creează un nou brand local, Camper Mapper, divizia de rulote și autorulote Trust Motors

pastel a creat de la zero un nou brand local cu spirit de aventurier, Camper Mapper, divizia de rulote și autorulote a companiei românești Trust Motors. Agenția de comunicare integrată este responsabilă atât de setarea și implementarea strategiei și a poziționării, de stilul vizual și elementele emblematice ale brandului - naming, logo, slogan și brand guidelines, și de prezența brandului în mediul online, prin gestionarea canalelor de social media și realizarea site-ului.

“Ne-a plăcut foarte mult acest proiect, pentru că am fost implicați în el încă de la început, când businessul era doar în stadiul de idee. Această abordare ne-a permis să contribuim activ la ADN-ul brandului și să aplicăm mixul ideal de gândire strategică și creativă. Am studiat piața locală și internațională, am înțeles potențialii consumatori și am lucrat cu clientul la crearea unui brand puternic, care să reflecte valorile companiei și care să își livreze promisiunea.”, a declarat Dana Nae Popa, Owner și Managing Director pastel.

Construcția noii mărci a venit cu o provocare pentru pastel, aceea de a exprima într-un mod cât mai simplu și atrăgător oferta unică și complexă de produse și servicii pe care Trust Motors o pune la dispoziția clienților. Echipa de creație a agenției a avut în vedere divizia de închirieri și vânzări auto, segmentele de service, accesorii, piese de schimb și customer support, privind însă și în viitorul apropiat și integrând în construcția brandului și o componentă de comunicare puternică a unei rețele de campinguri proprii pe care brandul urmează să o dezvolte.

Astfel, Camper Mapper s-a transformat într-o invitație de a-ți crea propria hartă și a începe să explorezi necunoscutul așa cum n-ai făcut-o niciodată. În completarea acestui nume a fost ales și descriptorul de brand, „Whenever”, un simbol al libertății absolute.

Mai mult, pastel a tradus toate atributele Camper Mapper într-o sintagmă definitorie pentru universul brandului – The escapade catalyst -, transformând brandul într-unul care te provoacă și te motivează, în același timp, să pornești într-o aventură inedită, lipsită de griji.

“Camper Mapper este despre libertatea de mișcare pe care orice aventurier o caută. Este despre a lăsa în urmă tot ce știai despre o vacanță convențională și despre a îmbrățișa un alt mod de a călători, având asigurată o experiență completă, fără cusur. Brandul include elemente și simboluri care reflectă acest lucru și, totodată, sperăm că o să inspire oamenii să încerce o aventură cu Camper Mapper”, declară Laura Iane, director de creație pastel.

Nici alegerea culorilor de brand nu este întâmplătoare. Tonalitatea logo-ului este redată de albastru, o culoare simbol pentru libertate și deschiderea spre posibilități infinite, și roz, care inspiră energie, pasiune și entuziasm. Astfel, toate elementele de brand – numele, busola și culorile logoului – comunică misiunea brandului, aceea de a oferi o platformă sigură de a explora noi destinații și experiențe.

pastel continuă colaborarea cu Camper Mapper, ca agenție de brand, asigurând servicii de creație, web design, organizare de evenimente, social media și PR.

 

pastel și Trust Motors au lansat Camper Mapper, la Salonul Nautic București Snib

Camper Mapper s-a bucurat deja de atenția pasionaților de vacanțe inedite. Lansarea noii divizii Trust Motors a fost organizată la Salonul Nautic București Snib, ocazie cu care participanții au făcut cunoștință cu noul brand și au interacționat cu produsele și serviciile pe care le oferă.

“Prin creare noii divizii de business Camper Mapper am urmărit să redefinim conceptul de vacanță cu autorulota, în același timp cu crearea unui precedent de bune practici în această industrie aflată pe un trend ascendent. Oferta completă pe care o asigurăm iubitorilor de inedit și aventură ne poziționează drept vizionari, pentru că oferim clienților luxul de a explora cu ușurință locuri și experiențe greu accesibile într-o vacanță convențională, Camper Mapper răspunzând la temerile lor frecvente, de la defecțiuni ale echipamentelor până la locuri de campare. Reacțiile și feedback-ul primit la Salonul Nautic București Snib ne-a confirmat că pastel a surprins întru totul natura brandului și le suntem recunoscători pentru această colaborare, fiind totodată nerăbdători să vedem valențele pe care acest brand le va îmbrăca”, a declarat Nadia Pietreanu, Director Marketing si Comunicare.

 

Credits:

Echipa pastel:
Dana Nae Popa: owner & managing director
Răzvan Dumitrescu: senior strategic planner
Laura Iane: director de creație
Maria-Cristina Trepcea – new business director
Cristian Godeanu: senior art director
Cristian Petre: copywriter
Georgiana Ivan: social media specialist
Ana Doagă: head of PR
Nicoleta Apostol: PR & influencer marketing manager
Mihaela Stoica: head of BTL
Adrian Loțcu: junior BTL account

Echipa Camper Mapper:
Andrei Iacob – CEO  Trust Motors
Andrei Duica – CSO  Trust Motors
Catalin Costache   - Coordonator Divizie Rulote si Autorulote
Nadia Pietreanu – Director Marketing si Comunicare

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related