pastel și Danubius - un parteneriat care aduce plățile „la botul calului”

pastel și Danubius - un parteneriat care aduce plățile „la botul calului”

Agenția de comunicare integrată pastel anunță colaborarea cu Danubius Exim, unul dintre cei mai importanți jucători din piața echipamentelor fiscale. În calitate de partener de comunicare, pastel se va implica în mod activ în strategia de marcom a companiei care s-a poziționat ca un pionier în domeniul caselor de marcat și al soluțiilor de plată. Danubius își propune să vină în sprijinul mediului de afaceri prin metode inovatoare menite să crească și să contribuie la o mai bună digitalizare, aducându-și astfel aportul inclusiv la sustinerea eforturilor autorităților statului de a combate fenomenul de evaziune fiscală.

„În cadrul pastel, ne bucurăm întotdeauna când descoperim companii cu experiență, care fac lucruri valoroase. Danubius, cu o istorie de 30 de ani pe piață, este un nume de referință în piața echipamentelor fiscale din România, o companie cu un rol activ în fundamentarea și implementarea corectă a legislației. Suntem mândri că au ales să lucreze cu noi și că ne putem pune abilitățile strategice, de creație și comunicare în folosul misiunii lor.”, a declarat Dana Nae Popa, Owner și Managing Director pastel.

 

La botul calului, prima campanie TV realizată de pastel pentru Danubius

Prima campanie pe care pastel a lansat-o pentru clientul său, Danubius, a fost La botul calului. Aceasta comunică avantajele utilizării echipamentului BlueCash 50, în prezent singurul echipament mobil fiscalizat din România, care funcționează ca POS bancar și casă de marcat fiscală.

Produsul permite comercianților, pe lângă flexibilitatea acceptării tuturor tipurilor de plăți moderne - în numerar, cu cardul bancar și nu numai -, să emită bonuri fiscale, facturi simplificate sau alte documente justificative, să îndeplinească multiple funcții ce țin de gestiunea stocurilor, vânzări de servicii – încărcare cartele telefon, plata facturilor de utilități, precum și vânzarea de asigurări, transferul de bani din străinatate și nu numai. BlueCash 50 este răspunsul Danubius la mediul de afaceri extrem de dinamic, cu nevoi în creștere, în care tot mai mulți consumatori doresc și caută să își sporească veniturile. Echipamentul funcționează atât ca o casă de marcat cu POS bancar încorporat, dar și ca un marketplace care permite generarea de venituri suplimentare.

Colaborarea dintre pastel și Danubius a pornit cu o evaluare strategică a produsului BlueCash 50, primul din gama produselor BlueCash, și a continuat cu o bună introducere în domeniul echipamentelor de plată și fiscale. Ca urmare a acestora, agenția a reușit să identifice unghiurile potrivite pentru a aborda un grup mai larg de stakeholderi. Astfel, focusul a căzut atât pe partenerii, distribuitorii și comercianții care aleg Danubius, dar și pe consumatorii care pot genera cerere pentru gama complexă de servicii și beneficii pe care le oferă terminalul BlueCash 50.

În acest context, campania „La botul calului", prima de acest gen, pune accent pe agilitatea și versatilitatea produsului BlueCash 50. Ea subliniază ușurința cu care poate fi integrat în orice tip de afacere, indiferent de domeniul acesteia, aducând cu el opțiunea fezabilă a creșterii veniturilor comerciantului.

Pentru a avea o comunicare extinsă atât despre brand, cât și despre produs, campania TV a fost amplificată și în mediul digital, aceasta pornind tot de la ideea creativă din spatele spotului. Campania digitală a fost extinsă pe o perioadă de 6 săptămâni și a targetat diferite publicații online de specialitate, în funcție de interesele stakeholderilor. A fost esențială o astfel de strategie, pentru a ajunge la toate categoriile de public vizate în campanie, de aceea și comunicarea ulterioară pe platformele sociale.

“BlueCash 50 este un terminal inovator, ofertant, care se adaptează excelent nevoilor comercianților atât din mediul urban, cât și din cel rural. El aduce cu sine oportunități multiple de creștere a veniturilor și funcționează cu o versatilitate nemaiîntâlnită până în prezent la un astfel de echipament pe piața din România. Având în vedere inovația din spatele său, ne-am dorit să îi evidențiem atuurile într-o campanie TV care să îl plaseze la locul cuvenit în mintea antreprenorilor și a dezvoltatorilor de business. Am apreciat modul de lucru pastel și soluția oferită, considerând că sunt aliniate cu viziunea și valorile noastre, iar spotul în sine, s-a dovedit a fi unul eficient și atrăgător. Prin urmare, el a primit reacții pozitive din partea partenerilor noștri, care beneficiază acum de un sprijin important în procesul de vânzare. Mai mult, campania aduce cu sine și o schimbare a paradigmei și a perspectivei, întrucât contribuie la o mai bună înțelegere a funcționalității echipamentului, facilitând, astfel, adopția BlueCash 50 și ajutând comercianții să treacă la un nivel superior de business. Sperăm că odată cu acest prim proiect de succes clădim împreună bazele unei strategii solide de comunicare, cu o abordare proaspătă, eficientă, orientată spre rezultate.”, a declarat Ramona Popa-Grosaru, Director Marketing Danubius.

"Abordarea noastră în campania pentru BlueCash 50 a fost să luăm un produs inovator și complex și să îl traducem în beneficii foarte clare pentru utilizatorii săi de zi cu zi. Scopul nostru a fost să demonstrăm valoarea reală a BlueCash 50, punând accent pe simplitate, eficiență și adaptabilitate și arătând cum acest echipament nu doar facilitează tranzacțiile, ci și transformă experiența de afaceri atât pentru comercianți, cât și pentru clienții lor, aducând o reală și modernă oprtunitate de diversificare a modalităților de creștere a veniturilor. Sunt mândră de rezultatul acestei campanii și am încredere că ea marchează o nouă și îndrăzneață abordare în strategia de comunicare a Danubius.", a declarat Laura Iane, Creative Director pastel.

Pentru partea de producție și post-producție a spotului TV, echipa pastel a colaborat cu casa de producție wearebasca. Rolul principal în producție i-a aparținut calului Mișu, un talent natural al industriei.

Primul flight al campaniei se desfășoară în perioada 22 ianuarie 2023 – 10 martie 2024, când spotul TV va fi difuzat la televiziuni generaliste și de business din România.

 

Credits:

Echipa pastel:
Dana Nae Popa: owner & managing director
Răzvan Dumitrescu: senior strategic planner
Laura Iane: creative director
Diana Gordon: client service director & AV specialist
Bianca Ciortan: account executive
Alexandru Nicușor: art director
Cristian Petre: copywriter
Ana Doagă: head of PR

Echipa client:
Velin Ganev: CEO
Ramona Popa-Grosaru: Director Marketing

Echipa wearebasca:
Producator: Claudiu Mitcu
Regizor: Marius Olteanu
DOP: Luchian Ciobanu
Montaj: Stefan Schultz

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related