[ADventura Ursus: Participantii] Bogdan Petean: Brief-ul l-am abordat ca de obicei. Multa documentare, urmata de schite si mood board-uri

[ADventura Ursus: Participantii] Bogdan Petean: Brief-ul l-am abordat ca de obicei. Multa documentare, urmata de schite si mood board-uri

Bogdan Petean a venit in ADventura URSUS, din cadrul Young FIBRA, bine documentat. Si ca sa aduca distractia in filme, asa cum cerea brieful, a folosit tehnica stromotion.

Ideea nu a venit usor. Dar a chemat-o insistent, impletind elemente de cinematografie cu publicitate si aventura. Iar muza nu a avut de ales si s-a lasat colectata.

 

In viata de zi cu zi sunt student si graphic designer. Pasiunea pentru comunicarea vizuala o am dintotdeauna, insa in ultimii cinci ani pot spune ca am inceput s-o exploatez si s-o dezvolt cu adevarat.

 

Brief-ul l-am abordat la fel cum il abordez de obicei. Multa documentare, urmata de schite si mood board-uri. Cam acesta este procesul prin care trec de fiecare data cand incep o lucrare noua.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related