Gold la Young FIBRA pentru Doina Goian, cea care masoara timpul in vloguri

Gold la Young FIBRA pentru Doina Goian, cea care masoara timpul in vloguri

Asa este, FIBRA #2 s-a incheiat. Fuse si se duse. Am ramas cu un bilant de 75 de premii inmanate, plus alte trei in competitia Young FIBRA. Unde locul I a fost cucerit de Doina Goian, cu lucrarea youtube o'clock. Trecuta mai intai prin mainile juriului local, format din reprezentanti Telekom si Leo Burnett, lucrarea a ajuns in Top 10. Si de acolo, intr-un Excel, in care juratii internationali ai Premiilor FIBRA au notat si decis. 

Daca tot ne-a luat un Gold si a tinut un speech destul de curajos, pe scena, la Gala, am zis sa-i punem cateva intrebari. Asa am aflat ca Doina are doua diplome: una in Antropologie si alta in Publicitate. Cu toate astea, momentan lucreaza in domeniul IT, iar pasiunea pentru publicitate e pusa intr-un cufar, pe care il mai deschide, se pare, atunci cand da de cate o competitie. Acum doi ani s-a inscris la "B52: Tricoul de a doua zi", iar cu cateva minute inainte de deadline, in competitia Young FIBRA sustinuta de Telekom

In continuare, va invitam sa cititi cele de mai jos si sa asteptati cuminti, impreuna cu noi, momentul in care vocea de la metrou va anunta ca trenul ajunge in statie peste 5 tutoriale si un episod de daily vlog. 

 

Despre Doina

Am terminat Facultatea de Sociologie, UNIBUC, specializarea Antropologie, si SNSPA, Facultatea de Comunicare, specializarea Publicitate. Momentan lucrez in domeniul IT, dar tot de publicitate am ramas pasionata.

 

Decizia de a inscrie 

De Young FIBRA am aflat de pe IQads. Am mai participat cu doi ani in urma pentru concursul de design pentru tricoul de la B52, insa lucrearea mea nu a apucat sa fie urcata pe site.

Am urmarit multe concursuri de pe platforma Creator fara sa particip. Aveam cateva idei insa nu indrazneam sa ma inscriu.

 

Abordarea briefului

Desi ni s-a dat timp din august pana in octombrie sa urcam lucrarile pe platforma, eu am aplicat cu cateva ore inainte de deadline. Brieful imi cerea sa combin cei 30 GB de la Telekom cu YouTube, tinerii pana in 25 si cu dorinta lor de a afla lucruri noi.

Surse de inspiratie mi-au fost lucrurile banale din fiecare zi, spre exemplu asteptatul la metrou - eu il astept 12 minute in fiecare dimineata.

In cele din urma, am vorbit cu cativa prieteni despre ideea mea si am aflat ca nu sunt singura care se plictiseste asteptand metroul iar ei s-au aratat incantati de aceasta.

 

Young FIBRA 

Competitia Young FIBRA de anul acesta a fost sustinuta de Telekom. Brieful: tinerii creativi de pana-n 30 de ani au trebuit sa decline creativ cei 30GB bonus inclusi in oferta prepay, in contextul consumului de videos. Etapa votului public a fost urmata de cea a notarii de catre juriul local, format din reprezentanti Telekom - Oana Ioja (Brand & Communication Expert), Andra Miulescu (Brand & Communication Specialist) si Ciprian Postelnicu (Supervisor Media) - si reprezentanti Leo Burnett - Alin Marghidanu (Group Creative Director) si Victor Stroe (Head of Strategy and Associate Director).

Un top 10 al lucrarilor a intrat in cea de-a doua etapa a jurizarii - cea sustinuta de cei 8 jurati internationali ai Premiilor FIBRACasey Rand (Group Creative Director, Droga5 New York), Casey Bird (Freelance Conceptual Writer & President, She Says London), Aitor Borras (Associate Creative Director, apple tree communications), Soomean Chang (Freelance Creative Director), Till Eckel (Executive Creative Director & Managing Director, Jung von Matt Berlin), Howard Finkelstein (Senior Copywriter, Wieden+Kennedy New York), Levan Lepsveridze (Chief Creative Officer & Co-founder, Leavingstone) si Jussi Pekkala (Creative/Copywriter, hasan & partners). 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related