[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Ionut Rusu: Daca asteptam mereu sa faca celalalt primul pas, raminem toti pe loc

[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Ionut Rusu: Daca asteptam mereu sa faca celalalt primul pas, raminem toti pe loc

Ionut Rusu lucreaza in televiziune si publicitate ca scenarist/copywriter. Risipa mancarii e un subiect care il interesa inainte sa vada brieful competitiei "Dubla Provocare Carrefour" de la Young FIBRA. Asa ca ideea i-a venit rapid si, cu ajutorul unui prieten care se grabea sa mearga acasa, de paste, a fost pusa intr-un format bun de concurs.

Pe scurt, schimbarile au nevoie si de branduri, si de consumatori. Si, daca mediul nu este un motiv suficient de bun, cheltuielile mai mici pot atrage si mai multa lume in realizarea lor.

 

 

Ideea si brieful

Problema risipei de mancare e una care ma intereseaza si despre care m-am tot documentat de-a lungul timpului. Asa ca nu mi-a luat mult timp conceptul, iar realizarea vizualului de catre un prieten s-a facut si mai repede. Se grabea sa mearga acasa de Paste:) Am dorit o abordare care sa implice atat conducerea supermarketurilor, dar si clientii, pentru ca schimbarile trebuie sa se realizeze de catre fiecare. Daca asteptam mereu sa faca celalalt primul pas, raminem toti pe loc. Am mai vrut sa fie cat mai simpla, ca sa poata fi implementata, nu doar admirata.

Atunci cand cumperi produse aflate la limita termenului de valabilitate, iei mai putine ca sa iti ajunga pe cateva zile, deci nu faci risipa. In plus, le iei mai ieftin. Supermarketul e si el castigat daca reuseste sa vanda marfa pe care in cateva zile ar fi trebuit sa o arunce. Acestea sunt niste motive pentru care ar fi o masura buna, daca protejarea mediului inconjurator nu e suficient.

Ideea a venit rapid si cred ca poate veni oricui deschide frigiderul, mai ales acum in perioada Pastelui. Dupa ce asezi inapoi alimentele cazute prin simpla deschidere, ramai putin pe ganduri. Frigidere pline, multe alimente care raman neconsumate. Sau daca se consuma toate doar ca sa nu ramana, nu e ok pentru sanatate, dar asta ar fi o alta problema.

Cred ca implementarea e foarte practica, tocmai de aceea am ales sa fac propunerea asta. Oricum, indiferent care ar fi lucrarea castigatoare, important e sa se faca ceva.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related