[Premiile FIBRA #1] Radu Ionescu: Piata are nevoie de educare pentru pregatirea de inscrieri la festivaluri

[Premiile FIBRA #1] Radu Ionescu: Piata are nevoie de educare pentru pregatirea de inscrieri la festivaluri

Luni de pregatire, o campanie de teasing, un Presedinte de la Droga5 si alti 7 jurati internationali minunati care au jurizat 724 de case-uri romanesti. Doamnelor si domnilor, au fost si Premiile FIBRA cu gantere in rol de premii pentru castigatori si karaoke spontan la after party. 

Ca sa exploram impreuna cele intamplate, cu bune si cu rele, am cerut feedback de la cativa dintre creativii de top ai industriei. Ca sa nu discutam asa, in gol, ci frumos, argumentat, cu notite pentru FIBRA #2.

Radu Ionescu (Managing Director, Kinecto):

 

Plusuri

Piata avea cu siguranta nevoie de un festival de creativitate - si asta s-a vazut prin imbratisarea FIBRA de catre toate agentiile.

De departe punctul forte a fost juriul - de altfel, problema majora a festivalurilor locale. Cand juriul este incontestabil, 99% din problemele unui festival sunt rezolvate.

Cand juriul mai este si de top - cum a fost la FIBRA - deja e un motiv in sine sa inscrii lucrari, dincolo de premii, pentru ca e o ocazie unica sa te verifici in 'liga mare'.

Minusuri

Cred ca timpul prea putin pentru filtrare si jurizare - este 'inuman' sa evaluezi sute de lucrari intr-o saptamana.

De imbunatatit

Poate au fost si mi-au scapat mie - insa cred ca piata are nevoie de educare pentru pregatirea de inscrieri la festivaluri, iar daca asta ar putea veni chiar de la oameni de top din industrie, precum membrii juriului de anul acesta, ar fi ideal. 

 

----------------------------------------------------------------

Esti creativ? Ai participat la Premiile FIBRA #1?
Spune-ne parerea ta despre Premiile FIBRA #1, urmarind punctele:
>> Cum vezi contextul in care au demarat "Premiile FIBRA"?
>> Ce a fost bine la editia #1?
>> Ce nu a fost bine la editia #1?
>> Cum crezi ca se poate face mai bine #2? 
Trimite-ne opinia ta pe story[at]IQads.ro

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related