[Alegeri locale] Alexandru Pomana: Cel putin unul din oamenii din afise si-a trimis soferul in dimineata sedintei foto dupa o cravata in culoarea corecta. Ca aia de data trecuta e in culorile altui partid

[Alegeri locale] Alexandru Pomana: Cel putin unul din oamenii din afise si-a trimis soferul in dimineata sedintei foto dupa o cravata in culoarea corecta. Ca aia de data trecuta e in culorile altui partid

Va reamintim ca pe 5 iunie votam primarii si, chiar daca este o liniste de ne tiuie urechile in campania aceasta electorala, noi incercam sa aflam una-alta despre strategia de comunicare a candidatilor.

Alex Pomana, Strategic and Creative Planner la Friends\TBWA, spune ca nivelul de comunicare nu a dat semne speciale de viata nici anul acesta: s-a luat fata omului, s-a asezat pe ea un zambet sau determinare si i s-a pus cravata in culoarea partidului. Poate tocmai de aceea un atribut revine constant in caracterizarea candidatilor.

 

Nivelul mi se pare acelasi ca in alti ani. Strategia, la fel: folosim fata omului, ii desenam pe fata un zambet scremut sau o atitudine hotarata. Si gata. Daca avem doi oameni, unul la sector si altul la primaria mare, ii punem sa isi dea mana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related