Leo Burnett a realizat campania de relansare a ziarului Cotidianului

Leo Burnett Romania a realizat campania de imagine pentru relansarea ziarului Cotidianul, acum parte din grupul de presa "Academia Catavencu".

Campania cuprinde 3 spoturi TV (clip 1, clip 2, clip 3) si se deruleaza incepand cu data de 15 noiembrie pe TVR 1, Prima TV, Realitatea TV, B1 TV, National TV. Au mai fost create 3 machete de presa (vezi macheta 1, macheta 2, macheta 3) si 3 spoturi radio (spot 1, spot 2, spot 3).
Despre ideea creativa si despre mesajul transmis de aceasta campanie ne ofera detalii Carmen Calugareanu, Senior Copywriter in cadrul Leo Burnett.
"Intr-un context in care presa este suspectata de angajare politica, era oportuna (re)lansarea pe piata a unui ziar care sa-si afirme si sa-si sustina independenta, transparenta, sinceritatea. Faptul ca insisi ziaristii de la Cotidianul recunosc ca au facut greseli si le si formuleaza, credem ca e cea mai buna dovada ca ziarul va fi unul 100% onest. Mesajul e pe cat de simplu, pe atat de percutant: daca despre noi dezvaluim lucruri, fiti siguri ca nu-i vom menaja pe cei despre care chiar vreti sa aflati totul. Ne-am antrenat pentru sinceritate si am facut-o riguros."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related