Un Gold si doua Diplome pentru Romania la Golden Hammer 2016. Eugen Suman: Ungaria si tarile baltice au avut cele mai multe lucrari. Marea absenta a fost Rusia

Un Gold si doua Diplome pentru Romania la Golden Hammer 2016. Eugen Suman: Ungaria si tarile baltice au avut cele mai multe lucrari. Marea absenta a fost Rusia

Campania "Banca de KM", dezvoltata pentru Spitalul Ponderas de catre Geometry Global Bucharest, a primit un Gold la PR/ Corporate PR si o Diploma la PR/ Consumer Relations, iar campaniei "Opreste barbaria – Salveaza ciocarlia", gandita pentru Societatea Ornitologica Romana de catre Jazz Communication, i-a fost acordata o Diploma la categoria Social/Film in cadrul festivalului international de publicitate Golden Hammer 2016, desfasurat pe 3 iunie in Jurmala, Letonia. 

Festivalul Golden Hammer nu acorda Bronze-uri, in timp ce Diplomele revin tuturor campaniilor shortlistate, care au fost in numar de 95 in 2016.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related