[Cook-off publicitar] Craft Interactive, foarte pe treaba: "In urma unui studiu de fezabilitate, vom proiecta o strategie de A/B Testing a usturoiului in dish"

[Cook-off publicitar] Craft Interactive, foarte pe treaba: "In urma unui studiu de fezabilitate, vom proiecta o strategie de A/B Testing a usturoiului in dish"

Mai sunt 5 zile pana ne strangem la CulinaryOn ca sa-i dam bice. Cupei Agentiilor la Gatit, bineinteles, singura competitie culinara creativa dedicata industriei publicitare din intreaga tara, ca sa spunem si lucrurilor pe nume. 

Pe 17-19 octombrie am chemat agentiile de la noi la cratite, ca sa mai lase un pic din mama briefurile si strategiile. Dar, dupa cum intreaga societate e fortata sa accepte, nu toata lumea simte la fel. Iar la Craft Interactive s-au reusit combinatiile perfecte: utilul cu placutul, apoi briefurile, studiile de fezabilitate si A/B Testingul, cu usturoiul. Ales in spirit ardelenesc, usturoiul va deveni vedeta dish-ului semnat de cei 4 membri ai echipei in cadrul primei probe de la Cupa.

Si acestia sunt: Claudia Ciontu (Copywriter), Razvan Oprea-Balais (Content Marketing Specialist), Liviu Florescu (Manager) si Roxana Simion (Performance Specialist). Impreuna, formeaza echipa Craft Movement; ii cunoasteti in noua formula imediat mai jos.

 

Craft Interactive la Cupa Agentiilor 2018

Prima data am refuzat toti. Apoi cineva din exterior a avut o pila la un membru al echipei si s-a creat referendum intern, iar dupa un scandal monstru, am zis "hai s-o facem". Am zis si ca doar pentru o ciorbita nu venim, asa ca ne pregatim cu influente mexicane, italienesti si alte surprize. Mai in gluma, mai in serios, chiar zilele astea ne-am adus aminte de experienta de data trecuta, ne-am superdistrat si simtit fain de tot.

Noi, intern, nu suntem ierarhizati, dar folosim la comun talente individuale; si asa vom fi si la bucatareala. Strategia e simpla: fiecare se ajuta pe fiecare.

Pentru proba pastelor il avem pe Razvan, expert, care gateste paste cu paste si apoi adauga paste, Claudia mananca zilnic dulciuri, deci ea se va ocupa cu managementul calitatii, Roxana consuma jumatate din sosurile falafelurilor din Bucuresti, iar eu o sa-mi dau cu parerea, ca de obicei.

 

La capitolul bucatarie de zi cu zi

In afara de putin lapte incalzit intr-o dimineata din Mai anul trecut, n-am mai gatit deloc, pentru ca langa biroul nostru s-au deschis tot felul de locuri faine cu mancare buna. Data trecuta n-am venit sa castigam, ci sa ne distram, si am iesit invigatori in prima zi, asa ca vom aplica aceeasi optica si acum.

Speram sa nu ne dati la fel de mult vin, ca sa nu va stricam oalele pe acolo.

 

Despre cele 4 probe de concurs

Suntem curiosi de proba ingredientului-vedeta, dar n-avem emotii deloc. E ca la examen, ai emotii daca inveti, iar daca nu, te duci cu mainile in buzunar si vezi tu cum iti iese.

 

Sneak preview: usturoiul

L-am ales pentru ca eu vin din Transilvania. Habar n-avem cum il vom pune in valoare, dar vom face un brief, iar in urma unui studiu de fezabilitate, vom proiecta o strategie de A/B Testing a usturoiului in dish. 

 

Puncte forte

Ducand gluma mai departe, ne gandim asa: sunt 2,3 milioane de optiuni de gatit, 1,500 de locuri pentru preparare si un singur Craft Interactive :)

 

Ambitii de Finala sau fun cu colegi 

Cu gandul sa va revedem pe voi, cu fun-ul in minte pe care-l vom accelera ca pe campaniile digitale de care ne ocupam. Noi n-avem adversari, avem colegi de breasla, am ramas conectati cu unii dintre ei data trecuta. De abia asteptam experienta de anul acesta! Multumim.

 

Partenerii Cupei

Despre Selgros Romania 
Se ocupa de varietatea si prospetimea ingredientelor pe care le veti transforma molecular la fata locului, totul in spiritul constructiv al improvizatiei, fara emotii, nici cu presiuni (sunt deja destule la birou).

Despre Kenwood 
Aduce intariri sub forma de instrumentar, de regula absent in meseria de publicitar. Dar pastram familiaritatea - o sa fie multitasking ca la tine in agentie, doar ca in bucatarie.

Despre Electrolux 
Asigura tehnologiile de gatire fara de care n-am putea gusta nici jumatate dintre aromele care o sa ne inconjoare. 

Despre Flanco
Si inainte, si dupa finish-ul Cupei Agentiilor la Gatit, Flanco se angajeaza sa aduca bucatariile romanesti la zi din punct de vedere electrocasnic.

Despre Doncafe Fresh 
Arma secreta a evenimentului nostru, care pana la urma implica niste eforturi in conditii de concurs. Si nu puteam omite un element precum cafeaua, nelipsita oricarui "publicitar starter pack".
 

Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor si ai uralelor isi gasesc locul la Cupa Agentiilor la Gatit, un eveniment IQads care face parte dintr-un concept mai amplu de intreceri creative dedicate industriei publicitare din Romania - "Cupa Agentiilor". Scriem retetarul Cupei la Gatit din 2013 si starnim creativii sa se infrunte in preparate si farfurii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, Branding,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related