Viț lr depinde de tine

Viț lr depinde de tine

Titlul de mai sus nu suferă de typos. Am donat și noi, atât cât am avut: doi de A și un O. Mai țineți minte când românii adoptau câte un ș găsit pe stradă sau câte un t plouat și înfometat?

Se pare că și literele au nevoie de oameni, nu doar oamenii de ele. Dar și mai important de atât, oamenii au nevoie de oameni. Și, pentru a-și aminti asta, mănâncă, donează și adoptă litere. 

NHS Blood and Transplant și agenția de PR Engine Group, din Londra, au lansat campania #MissingType prin care literele A, B și O, care denumesc principalele tipuri de sânge, au dispărut din numele unor branduri importante.

Este al doilea an al campaniei și, de data asta, efectul ei este global. Au intrat în joc Microsoft, Tesco, Google și nume de orașe iconice, ca Toronto și Amsterdam.

Donațiile de sânge au scăzut cu 30% în ultimul an, în toată lumea. Dacă nu aveți litere de dat, poate aveți sânge de donat. Vedeți aici detaliile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related