Cand omul se leapada de fiare

Cand omul se leapada de fiare

Unul dintre semnele de intrebare cu care ne-am confruntat, ocazional, in aceasta viata este legat de cine anume chiar se sesizeaza la binecunoscutul strigat stradal "Fiare vechi / fiare vechi cumparam" si iese din bloc/casa/agentie ca sa discute una-doua tranzactii cu colectorii in cauza. Nu mai e cazul sa ne intrebam. 

Trei dintre creativii care populeaza Publicis Romania - Dan Frinculescu (Group Creative Director), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director) si Jorg Riommi (Chief Creative Officer) - au fost surprinsi in aceasta seara in timp ce-si lasau in urma fiarele vechi, oferindu-le unei doamne de buna credinta care isi desfasura operatiunea de colectare chiar pe strada Iorga 13, unde se gaseste sediul sus-numitei agentii. 

Motivul: au venit fiarele noi.

 

Amintim ca, la Cannes Lions 2016, Publicis Romania a castigat doi Lei de Argint cu campaniile Automobil Clubul Roman - "Street View Test" ( Promo & Activation / Use of Digital Platforms) si, respectiv, ArCuB 2021 - "Bernie Speed Test"(PR/ Response or Real-Time Activity).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related