11 Lei pentru Romania la Cannes Lions 2016. Bilantul intreg si marii castigatori ai editiei #63 a festivalului

11 Lei pentru Romania la Cannes Lions 2016. Bilantul intreg si marii castigatori ai editiei #63 a festivalului

Romania pleaca de la editia cu numarul 63 a festivalului Cannes Lions cu 2 Lei de Aur, 4 Lei de Argint, 5 Lei de Bronz si 8 shortlisturi [UPDATE] 9 shortlisturi. Premiile Gold castigate au revenit Cohn & Jansen JWT si Jazz Communication.

Cea mai premiata agentie romaneasca in cadrul evenimentului desfasurat in saptamana 18-25 iunie in Cannes, Franta, este McCann Romania, cu 7 Lei (2 premii Silver, 5 premii Bronze), cea mai premiata campanie este PAUL - "Bittersweet pies", cu 4 Lei (un premiu Silver si 3 premii Bronze).

 

Vineri seara, Jazz Communication a adus al doilea premiu Gold Lion Romaniei  cu campania "A voice for songbirds #saveoursongbirds" realizata pentru Societatea Ornitologica Romana. Aceasta a fost premiata cu un Aur la categoria Entertainment Lions for Music/ Use of an Artist as a Spokesperson or Ambassador in Partnership with a Cause.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related