Golden Hours Appletoneparty, cel mai lung apus oferit de Strongbow® si Ogilvy Romania

Golden Hours Appletoneparty, cel mai lung apus oferit de Strongbow® si Ogilvy Romania

Strongbow® si Ogilvy Romania au marcat la inceputul lunii septembrie un nou capitol #AppletoneParty. Cel de-al patrulea episod din seria de evenimente neconventionale a reprezentat trecerea la urmatoarea etapa in reconectarea mediului urban cu natura si a continuat nota ascendenta, fiind conceput ca un festival in oras cu multiple zone interactive si de relaxare pentru prietenii cidrului.

De aceasta data, in premiera, la Golden Hours Appletone Party a fost invitat si publicul consumator, transformand petrecerea in cel mai cool eveniment al momentului, cu alte cuvinte the place to be pentru cei peste 5.000 de participanti.

Cum Strongbow® si Ogilvy ne-au obisnuit cu petreceri #urbanbynature in spatii inedite, Golden Hours Appletone Party s-a desfasurat pe malul lacului Straulesti, in Urban by Nature Secret Spot - un loc pe care nu te-astepti sa il gasesti in Bucuresti, o oaza de natura din nordul capitalei ascunsa de ochii trecatorilor, ce nu a mai gazduit pana acum un eveniment public.

Din punct de vedere muzical, #appletoneparty no 4 a abordat in mod curajos ritmuri electro, rock, pop si indie mai noi sau mai retro reunind pe aceeasi scena nume autohtone actuale cu trupe venite in premiera in Romania.

Astfel, Never Over si Jurjak au surprins in mod extrem de placut publicul prezent, in timp ce Sono si Peter, Bjorn and John au avut grija sa includa in playlist piesele pe care le stia si pe care le astepta toata lumea - Keep Control sau Young Folks.

 

Si pentru ca cidrul cu gheata se savureaza cel mai bine la apusul soarelui, SunArt Installation, o alta premiera pentru Romania, a recreat un soare imens pozitionat la cativa metri deasupra scenei, prelungind astfel asfintitul pana la sfarsitul petrecerii.

In cele aproape 8 ore de #goldenhours, invitatii au dansat, si-au facut selfie-uri si au degustat noi tipuri de cidru. Pentru cei care au dorit un moment de liniste departe de spectacolul de pe scena sau pentru cei si-au propus sa socializeze intr-un cadru retras, dar spectaculos din natura, Secret Garden/Chill Area a reprezentat alegerea perfecta, la fel ca si leaganele de pe malul lacului Straulesti, ce ofereau o priveliste spectaculoasa a soarelui apunand deasupra lacului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related