La Bucharest Photofest inveti ca obiectivul, oricat de scump e, trebuie educat continuu

La Bucharest Photofest inveti ca obiectivul, oricat de scump e, trebuie educat continuu

La polul opus de "am aparat foto profi, deci sunt fotograf", exista initiative care te trag deoparte si-ti arata ca mai ai de invatat ca sa te numesti educat din punct de vedere vizual, fie ca esti creator sau consumator (activ/pasiv) de fotografie. De aici a plecat Grupul Filos, in frunte cu Ionut Trandafirescu (General Manager).

La indemnul lui Troy Moth (fost fotograf fashion, actual fotograf de natura, mutat chiar in inima ei, intr-o padure din Vancouver Island), au dedicat zece zile fotografiei. Si le-au numit Bucharest Photofest

Evenimentul a avut, de la coordonatori internationali (printre care si pozitivul Troy), pana la speakeri din Londra, Franta, Rusia (s.a.) ce au sustinut o serie de expozitii, workshopuri si photo talks pentru aproximativ 3.000 de participanti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related