[Influenceri printre noi] Vlad Eftenie: Traim intr-o lume in care se promoveaza orice si oricum, sa para ca avem o activitate

[Influenceri printre noi] Vlad Eftenie: Traim intr-o lume in care se promoveaza orice si oricum, sa para ca avem o activitate

Fotografi influenceri avem mai multi. Vizualul pe internet merge bine - attention span de 8 secunde, nu uitati - asa ca, natural, ne inghesuim la proiecte comerciale pe zona asta si cu cine sa mergi la sigur daca nu cu un fotograf? Truisme, stiu. Ideea e ca, la fotografi, e cel mai complicat de gasit niste guidelines de lucru care sa fie fair fata de toata lumea implicata - client, agentie, influencer, consumator. Pana la urma, promovarea prin influenceri fotografi poate fi un fel de native advertising.

Vlad Eftenie e arhitect si fotograf. Preda la universitate, tine workshop-uri si prezentari, face poze, testeaza. Despre cum vede piata: a invatat din mers cum sa lucreze cu agentii si clienti si cum sa isi evalueze munca, deci sa puna si un pret pe ea, crede ca rolul lui e de ghid, nu exista valoare absoluta de adevar a unei opinii, i-ar placea sa vada mai multa profunzime si creativitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related