[Pe felia BTL] Maia Ștefănescu, Oval: Ce trebuie noi să facem la fiecare brief e să scoatem esența brandului din cutie și să o plimbăm printre consumatori

[Pe felia BTL] Maia Ștefănescu, Oval: Ce trebuie noi să facem la fiecare brief e să scoatem esența brandului din cutie și să o plimbăm printre consumatori

Maia Ștefănescu, Creative Director Oval, crede că BTL-ul stă încă foarte bine la capitolul incidență (mai ales în hypermarketuri), dar la calitatea experientelor (care să exprime esența brandului, să ofere plusvaloare consumatorului, dar să se mențină non-intruzive) șchiopatează. Clienții nu au foarte mari așteptări de la acțiunile de BTL, iar abordările agențiilor au contribuit activ la această stare de fapt. În același timp, BTL-ul e o rută sigură, încercată, în timp ce digitalul e încă privit cu reticentă de către unii clienți-cel puțin, din experiență agenției de față. Așa că, în primul rând, este de lucrat la convingerea clienților de a investi în blend-ul de comunicare online-offline, spune Maia. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related