A fost ziua pachetelelor

A fost ziua pachetelelor

E frumos sa daruiesti; si mai frumos e sa primesti. Dar cel mai frumos e cand ti se da, neasteptat, o floare metaforica la schimbul unei critici impartasite online. 

Avem nu unul, ci chiar doua astfel de cazuri petrecute in ziua istorica, 14 octombrie 2016. Primul vine de la Carlsberg, trecut la destinatar fiind Sergiu V. Vasile de la Times New Roman. 

Context: in urma cu o saptamana, Sergiu a dus la gura 6 varietati de cidru gasite in Kaufland-ul din zona rezidentei, pe toate in aceeasi seara, in numele cercetarii empirice. Somersby era unul dintre ele, clasat pe locul 4 pe o scara de la "Cidru aproape potabil"  la "WTF e asta si de ce se da fara reteta".

 

Astazi, la usa TNR a batut un curier purtand o lada de bere Carlsberg. Pentru ca, iata, e foarte ok si sa nu-ti placa cidrul.

 

Precizam si ca astazi s-a lansat Almanahul TNR (editia print), cuprinzand 100 de texte nepublicate si o selectie dintre cele publicate, disponibil nu oricum, ci la precomanda.

In alt colt al internetului, s-a primit un pachetel cu volum de alcool mai ridicat.

Alex Tocilescu (Copywriter la Graffiti BBDO) a fost surprins sa primeasca o sticla de gin si o dedicatie intr-un plic, dupa o postare legata de preturile Academiei de Digital Influencers a Anei Morodan (intre 1.275 si 2.550 RON).

 

Alex Tocilescu a relatat episodul cu sfintenie, precizand ca opinia-i ramane aceeasi, dar ca sticla si reactia sunt ambele apreciate:

 

Sa mai tot fie, asa se imprietenesc adultii - pe neasteptate si pe baza de alcool.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related