[Pro bono in agentii] Ionut Rusu, Mercury 360: Industria le vede ca proiecte de festival, care hranesc orgolii, nu ca proiecte care ajuta societatea

[Pro bono in agentii] Ionut Rusu, Mercury 360: Industria le vede ca proiecte de festival, care hranesc orgolii, nu ca proiecte care ajuta societatea

Ionut Rusu, Group Creative Director at Mercury 360, isi asuma potentialul cheesy al afirmatiilor sale, dar merge inainte si spune asa:

 Sper sa intelegem si mai mult ca e normal sa te implici sau sa sprijini cauze sociale sau culturale atat la nivel individual, cat si colectiv. Agentiile ar putea avea un rol mult mai activ in aceasta privinta. Inca suntem la inceput de drum si aici.

 Pe de alta parte, Ionut nu crede nici in bugetul zero: Orice actiune are in spate un cost pe care cineva il plateste indirect.

 

Primul proiect pro bono a fost pentru Politia Romana. Cred ca era prin 2007-2008. Problema era ca soferii nu erau obisnuiti cu motociclistii in trafic si, prin urmare, aveau loc multe accidente soldate cu victime.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related