[Pro bono în agenții] Mihaela Bourceanu: Sunt campanii în care „te arzi” chiar mai tare decât în pitch-uri

[Pro bono în agenții] Mihaela Bourceanu: Sunt campanii în care „te arzi” chiar mai tare decât în pitch-uri

Campaniile pro bono sunt, pentru publicitari, precum o gura de aer printre campanii pentru detergenti, solutii de curatat si ulei. Cand muncesti pentru o cauza in care crezi, totu-i mai simplu, mai intuitiv. Cu toate acestea, sunt campanii pro bono in care „te arzi” chiar mai tare decat in pitch-uri, spune Mihaela Bourceanu, Client Service Director la Mercury360.

Inca de la infiintare, acum 25 de ani, agentia Mercury360 s-a implicat in fiecare an, in cel putin un proiect pro bono. Printre campaniile pro bono cunoscute amintim “Scoala Vietii nu e Scoala”, Hide&Seek - Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului, De la Forum si Chat - Muzeul Taranului Roman, alaturi de multe alte proiecte care au fost realizate in parteneriat cu Politia Romana.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related