[Pro bono in agentii] Alin Marghidanu: E mai probabil sa ne implicam in ceva legat de alegeri, decat in salvarea mausilor fara fir

[Pro bono in agentii] Alin Marghidanu: E mai probabil sa ne implicam in ceva legat de alegeri, decat in salvarea mausilor fara fir

Nu facem pro bono pentru ca e la moda, si nici pentru ca ne plictisim la birou, spune Alin Marghidanu, Creative Director Kubis. Atunci cand decid sa se implice pro bono intr-un proiect umanitar, cei de la Kubis trebuie sa se identifice cu misiunea cauzei respective, sa creada in ea. 

Noua ne plac proiectele, nu cioacele de festival. Din cauza asta, chiar si un pro bono inseamna multa implicare din partea noastra.

Pentru anul in curs, Kubis a lansat, alaturi de Salvati Copiii, campania „O lume fara frica”, impotriva cyberbullyingului. O alta campanie pro bono este si #VotNuTroc, care are scopul de a strange observatori independenti la alegerile prezidentiale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related