[Cu burta pe carte] Razvan Vasiloiu. De la Trial la Promotii si apoi la Brand Building si Digital. Si inapoi la Promotii

[Cu burta pe carte] Razvan Vasiloiu. De la Trial la Promotii si apoi la Brand Building si Digital. Si inapoi la Promotii

Dupa 4 pagini din Arhetipurile lu Jung, Razvan Vasiloiu, ‎Head of Strategy [co-owner] - the Syndicate, adoarme sigur. Dar tot o reciteste. In paralel cu “Psihologia conceptelor” de Theodule Ribot. E unul din felurile lui de a invata. 

Fiecare carte citita te duce la cel putin alte 3 carti pe care vrei sa le citesti in viitor.

O alta etapa, la fel de importanta, este ascultatul in exces. Altfel, schimbarile de paradigma i-au adus cea mai buna invatatura: trendurile pot astepta.

 

Din 1998 am trecut prin multe schimbari de abordare a ceea ce inseamna publicitatea. La inceput a fost perioada TRIAL – toata lumea era curioasa, inca erau multe chestii noi, iar publicitatea nu facea altceva decat sa ii “anunte” despre noutatea respectiva.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related