the Syndicate – Intelligent Creativity
Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care au intinerit frumos, toate ne recomanda ca fiind o agentie de publicitate cu viziune si rezultate.
Realizarea fiecarui proiect, fie el campanie integrata sau tactica digitala, se axeaza pe un principiu nascut in nucleul the Syndicate: #intelligent creativity. Ceea ce inseamna ca procesul nostru creativ are o baza strategica solida, nascand concepte memorabile, puternice, capabile sa treaca testul timpului. De asemenea, filosofia noastra Before-the-line & After-the-line™, a transformat paradigma formala ATL / BTL (Above-the-line & Below-the-line) in una psihologica, care vizeaza viata reala a omului si modul acestuia de a gandi, simti, percepe.
Servicii:

Clienti care s-au bucurat de efectele inteligentei creative:
- Alexandrion
- Algida
- Alphega
- Avon
- Banca Romaneasca
- Bancpost
- Bramac
- Bucegi Pate
- Ceresit
- Coca-Cola
- Curtea Berarilor
- Fox
- Halewood
- Henkel
- Herbalife
- JTI
- Laptarul Ghita
- Kreskova
- Minifarm
- Myria
- Porsche
- Total Green
- Trust Expert
- Tudor
- Schiedel
- Securitas
- Solentis
- Spor
- Syngenta










![[Marcom 2024] Răzvan Vasiloiu: Publicitatea trebuie sa (re)devina ceva dezirabil, asteptat cu entuziasm, ca si cum ar fi Super Bowl in fiecare zi](https://media.iqads.ro/2024/03/download-2-cover-410.jpg)



![[Start in industrie] Roxana Lupu: Tinerii din generaţia mea nu au răbdare, suntem în continuă căutare de noi stimuli. Cred că ne maturizăm destul de repede pentru că vrem să facem lucrurile să se întâmple](https://media.iqads.ro/2023/06/poza-roxana-lupu-02-cover-410.jpg)
![[Start in industrie] Sabina Florescu: Generaţia din care fac eu parte este “fresh”. Oamenii sunt plini de viaţă, foarte creativi, însă foarte sensibili. Şi, foarte important, pare că este o generaţie foarte versatilă](https://media.iqads.ro/2023/05/poza-iqads-sabina-florescu-cover-410.jpg)







![[Puterea brandurilor] Răzvan Vasiloiu: În 2022, brandurile sunt la fel de puternice ca în 1973, ca în 1955. Brandurile sunt puternice în măsura în care li se oferă puterea de către oameni](https://media.iqads.ro/2022/06/razvan-f-vasiloiu-cover-410.jpg)








![[Veterani in publicitate] Răzvan Vasiloiu: Am invatat ca “vorbim” cu oameni, nu consumatori. Oameni cu temeri, griji, preocupari marete, oameni cu dorinte, visuri, placeri de zi cu zi, planuri pe termen lung](https://media.iqads.ro/2021/09/razvan-vasiloiu-cover-410.jpg)

![[Noua frumusete] Ovidiu Anghel: Reclamele sunt responsabile pentru alimentarea sau declansarea depresiei multora](https://media.iqads.ro/2021/07/iqads-850x478px-1-cover-410.jpg)


![[Marcom 2021] Vali Vernea: Trebuie sa reevaluam consumatorii pentru fiecare campanie in parte. Nevoile lor s-au schimbat si acesta este principalul nostru obiectiv in fiecare zi](https://media.iqads.ro/2021/01/vali-vernea-cover-410.jpg)



![[Start in creatie] Andrei Olingheru: Generatia mea poate fi caracterizata prin idei indraznete, riscante](https://media.iqads.ro/2020/06/poza-profil-andrei-olingheru-cover-410.jpg)
![[3 #pepozitiv] Adrian Pavelescu: Crizele genereaza evolutie, reinventare. In criza ies in fata companiile care ofera valoare adaugata reala](https://media.iqads.ro/2020/04/edit3-cover-850-cover-410.jpg)
![[Noul context] Razvan Vasiloiu: Adevarul care poate iesi la iveala din “statul cu noi si ai nostri" doare rau, mai rau decat statul in trafic cate 2-3 ore pe zi](https://media.iqads.ro/2020/04/thumbnail-img-2478-cover-410.jpg)

![[Bilanț 2019] Răzvan Vasiloiu: Din ce în ce mai greu înțeleg de ce nu este normal să existe un fee pentru participarea la pitch-uri](https://media.iqads.ro/2020/01/razvan-vasiloiu-thesyndicate1-cover-800-cover-800-cover-800-cover-850-cover-410.jpg)

![[Reguli de pitch] Experimentul lui Razvan Vasiloiu (the Syndicate) la un service auto](https://media.iqads.ro/2016/12/razvan-vasiloiu-cover-410.jpg)



![[Dupa 10 ani] Razvan Vasiloiu: Credeam ca nu vom avea nevoie de un departament de digital, care acum exista si munceste mult](https://media.iqads.ro/2019/02/razvan2009-2019-logo1-cover-410.jpg)









