Nu scriem acest articol, că oricum nu îl citește nimeni

Nu scriem acest articol, că oricum nu îl citește nimeni

L-am scris, pana la urma, pentru ca nu ne-a placut Miorita la scoala. Dar mai ales pentru Dana Pascu, Creative & Strategic Planning Director la GMP, si Alex Petrescu, Creative Strategist la Geometry Global, au dezvoltat o adevarata filosofie a Nucaoricum-ului si au pus-o pe Facebook.

Si, mai mult decat atat, vor vota pe 11 decembrie - o ipostaza pe care incearca sa o prezinte cat mai sexy pentru a-i face si pe altii sa participe la evenimentul electoral. Asa ca discutia care urmeaza are legatura cu:

1. Tinder
2. Polemicile universale din bucatarie
3. Deodorante
4. Voturi
5. Teleorman
6. Inefabilul romanesc
7. Optiuni politice
8. Dorinta de a schimba ceva (brrrr)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related