Articole care fac referire la Alex Petrescu
Raiffeisen Bank şi MullenLowe lansează unOriginal – platforma de social good care dovedeşte că e ok să nu fii original când faci bine
[Creativitatea de zi cu zi] Alex Petrescu: Creativitatea nu ar trebui să se teamă că regulile se schimbă, cum ar fi apariția AI-ului. Ba din contră, trebuie să le schimbe intenționat, ca jocul să continue
[AIdea] Alex Petrescu: Atâta timp cât omul (în rol de consumator) nu va gândi ca un AI, cred că tot un om (în rol de comunicare) are șansele cele mai mari să-i influențeze comportamentul
Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră
MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director
„Arta Ochilor” – O fuziune între tehnologie și artă, creată de MullenLowe România pentru Clareon PanOptix, maestrul cristalinelor artificiale
Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție cu campania “Începe orice-ți dorești”
[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business
Cei mai creativi dintre creativii români. Ediția specială TOP ADC*RO // HALF YEAR 2022 și-a anunțat câștigătorii
Teleenciclopedia Horizon Forbidden West: un parteneriat inedit între un titlu exclusiv PlayStation și cel mai iubit documentar din România
Alex Petrescu, parte din juriul internațional. Global Best of the Best Effie Awards, jurizeaza categoria Iridium, cel mai râvnit trofeu din competiția Effie la nivel global
Trăiește așa cum simți, prima campanie FRACTAL Communications pentru Beck’s a câștigat Silver Effie 2021
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
Din bucătărie în bucătărie, FRACTAL Communications spune povestea uleiului Spornic Omega 9 în noul spot TV
[Cupa Agentiilor la Gaming] Alex Petrescu: Obișnuiam să-mi iau concediu și forjam un pic FIFA-ul. Eram arogant și jucam cu o echipă de bronz în Ultimate Team
Pavel Bartoș prezintă cea mai nouă campanie semnată de METRO Cash & Carry România și Geometry Global România
[Complexele publicitarilor] Alex Petrescu: Industria are Complexul Demostene; o serie interminabilă de cuvinte prețioase care ajung în ppt-uri
25 de oameni, 7 clienti si o orientare spre content. Despre debutul Fractal Communications in grupul Geometry Global
[Un brand pentru București] Alex Petrescu: Pare că Primăria vrea un desen. Un desen frumos și un font aparte care să acopere multe lucruri






























![[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA - Geometry Global - The RGB News / Antena 1 / Antena 1](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-32-cover-410.jpg)









